luni, 15 februarie 2010

Straja - ski

Iarna aproape a trecut, eu aproape m-am resemnat si totusi nu am rezistat. Ultimele ninsori nu ma lasa sa dorm noaptea, in concluzie: o sa mergem la Straja. O statiune care mie imi place foarte mult, conditii bunicele si zapada din plin. Asta este, in cele ce urmeaza o scurta prezentare a pregatirii si bineinteles profitand de conexiunea wireless din camera de la pensiune, o sa upload-ez noutati.

Saptamana de dinaintea plecarii: Mare lucru nu era de facut intrucat am frecventat de mai multe ori statiune si nu rezerva surprize. Singurul lucru care m-a preocupat in mod deosebit a fost starea vremii, foarte imprevizibila la munte: ceata, viscol, ninsoare abundenta - care pot sa-ti afecteze grav conditiile de ski. Anul acesta au fost probleme la Straja, zapada a fost viscolita, dar ultima saptamana a oferit aproximativ 50 de centimetri de zapada uscata, pufoasa, uniforma.





Niciun comentariu: