luni, 15 februarie 2010


Duminica (14.02.2010): Statiunea se afla la o altitudine de 1367 m, iar urcarea se face din Lupeni. Exista doua variante de urcare:

1. Cu telescaun care pleaca de la baza muntelui pana in statiune. Exista parcare amenajata la baza de plecare (cu taxa din cate stiu) unde poti sa lasi masina - asta era valabil anul trecut. O sa verific si revin cu noi informatii daca este cazul.

2. Cu masina pana in statiune. Exista parcare sus amenajata, foarte probabil sa aveti nevoie de lopata intrucat sint troiene. Drumul pana sus (asfalt) in conditii de iarna este cel mai probabil acoperit de zapada ceea ce impune montarea lanturilor, mai ales pentru masinile mici cu tractiune simpla. M-am conformat si eu ieri (duminica 14.02.'10) :) si mi-am pus lanturile de proba. Am reusit cu cric (candva le-am montat fara) in aproximativ 6'27" - timpul nu include si ridicatul masinii pe cric.

Niciun comentariu: