luni, 15 februarie 2010

Straja - pregatire ziua 2

Luni (15.02.2010): Astazi pun la punct ultimele detalii. M-am preocupat de cazare, am lasat-o pe ultima zi intrucat plecarea noastra era foarte conditionata de starea vremii. Am rezervat un apartament la vila "Alpina" - 2 camere pt. 4 persoane, baie, televizor, wireless 200RON pe noapte fara mic dejun inclus. Am vrut sa stam o noapte, dar vom sta doua pana la urma ca altfel nu "se merita" benzina.

http://instraja.ro/2.0/vila-alpin-straja/

Preturile variaza undeva intre 30 - 75 RON de persoana - 1* - 3***, orice ar fi insemnad asta. Am stat o data la ceea ce cred ca ar considera o stea si cred ca am dormit la unu in sura :)). Daca te orientezi corect nu ai surprize si recomandarea mea este ca nu are rost sa te zgarcesti (dif de pret sint mici). Eu recomand cu caldura "Cabana Fratii Jderi", pozitie, restaurant si cazare foarte bune. Din pacate nu mai aveau locuri libere.
Tot astazi o sa merg sa montez cutia pentru schiuri pe masina si cam atat. Maine mergem la ski!

Niciun comentariu: