joi, 15 ianuarie 2009

Preludiu excursie ski Slovacia - episodul 1

Toata excursia asta, care poate fi considerata total nepotrivita in contextul economic actual, poate fi considerata un PROTEST la adresa turismului practicat in Romania. Anul acesta am spus "NU" si am luat calea "exodului". Initial am vrut Straja, dar prin comparatie am ales Slovacia - Jasna, am studiat putin problema, am contactat agentia de turism, am luat bilete si am terminat povestea.
Urmatoarele postari vor ilustra etapele premergatoare excursiei, mai avem 7 zile. In episodul de astazi puteti vizualiza cateva imagini cu pregatirile fizice ale protagonistilor, fiecare cum a putut:



Poza urmatoare nu are nici o legatura cu sportul si sanatatea, e de divertisment :))) :

si sa revenim:









3 comentarii:

Anonim spunea...

Da' cine-i schioru ala in negru...pare un speeder adevarat...si mormanu ala din masina cine-i ?

Anonim spunea...

Cel din a doua poza, ala pare sa rupa muntii...

Kiki spunea...

pamfile, scrie si tu ceva ca Ilici baga grupa mare pe blog...deja blogul lui mi-l pun la status pe mess