sâmbătă, 19 aprilie 2008

Ziua premergatoare plecarii - un semn sau intamplare? :)

Dragii mei la momentul relatarii sint dupa doar 3 ore de somn asa ca am sa fiu scurt si in final o sa-mi intelegeti si frustrarile. Ieri, ca in ultima zi de plecare, dupa ce am plecat de la serviciu mai aveam de rezolvat unele probleme de ultima ora, lucru pe care l-am si facut. Dupa o alergare de cateva ore prin oras a trebuit sa plec la ai mei sa ridic "cadourile pur la Spania", "bag'es Maria ...", cum frumos se exprima un bun coleg de-al meu mai toata ziua. Atunci au inceput necazurile si le enumar cu mici explicatii: 1. drum cluj-ocna - nimic deosebit 2. ajung in ocna - drum de "oras de oras", am inceput sa ma enervez 3. ajung acasa la ai mei - incep operatiunea "schimbare becuri ""night braker""", night braker my ass, unde m-am si nenorocit :). 4. incarcam "cadourile" - deja mi se parea ca am inceput prost 5. plec spre cluj 6. dupa 3 km pe drum de tara cu a 1-a constat ca mi-am uitat laptopu' si ma intorc dupa el 7. ajung in turda si vreau sa scot bani de la bancomat, chiar m-am dat jos din masina si am facut vreo trei metri - s-a luat curentu (cred ca se poate verifica) 8. ma duc la agentia de langa parc si vreau sa-mi incerc si mondo daca tot am ajuns acolo - nu mere, "intrebati de" Haragus, ca stie 9. cand sa urc Dabagau sau cum i zice la dealu ala de langa Copaceni, ce credeti: codalau, era ceva accident 10. am stat acolo o gramada devreme, deja eram distrus 11. ajung pe Feleac, acolo pe langa parapetii aia, unde-i si limita de 30, m-o depasit un ungur, era sa intru in sant. Prima data nu mi-am dat seama ce drec vrea sa faca si l-am lasat, am crezut ca nu o putut pune frana, da' cand am realizat impertinenta i-am dat la faruri si claxoane pana m-o durut umaru' 12. si ajung si in cluj si ca ziua sa fie super si pregatirile gata, dau sa ma duc sa-mi spal si eu masina ca tot omu' care iese din tara si ce credeti ca mi s-a intamplat? Am facut stanga de pe Pata pe Bistritei, dupa nici 100 de metri vad ceva girofaruri in spate, semnalizez stanga si trag dreapta ca tot omu' civilizat. Da' de unde, ca ala pe mine ma cauta, era masina politiei. S-o dat ala nervos jos, m-am coborat si io, dar am luat moaca de nedumerit si a inceput sa-mi spuna cum ca ar trebui sa-mi dea 6 puncte penalizare (6? iooooooi) si 450 RON (lei grei) amenda. Atunci am cedat si i-am spus tot ce am avut pe suflet, la care el a zis, nu stiu daca pot reproduce exact: "Hai da 100 si drum bun spre Spania!" si a fost bine ... No, ce ziceti, i a' buna? :))) Urmariti, incepe sa devina interesant ...

Niciun comentariu: